El paratleta David Mata explica la seua història de superació personal
L’esportista participa en una conferència emmarcada en la programació de la Setmana Cultural de Vilafamés
Vilafamés continua immers dins de la setmana cultural, en la que el paratleta almassorí David Mata, va ser el protagonista d’una conferència en la que va exposar la seua experiència en l’àmbit esportiu a través de la motivació i la superació personal, després d’haver perdut els dos braços en un accident laboral. Durant la xarrada, organitzada pel Club de Muntanya Vilafamés, Mata va explicar que va “continuar practicant tot tipus d’esports, com el ciclisme, l’esquí, la natació o les arts marcials”, demostrant que quasi res és impossible.
L’esportista i runner participa des de 2010 en qualsevol tipus de carrera i és un exemple de la superació de barreres i d’amor a la vida i durant la conferència va deixar clar ser un exemple de valors com “la constància, la perserverança, l’amistat, l’amor, el sacrifici, el compromís o l’esforç, entre d’altres”, que li han permés afrontar la realitat sense rendir-se.
Les activitats de la setmana cultural s’allargaran fins el cap de setmana, moment en que s’iniciaran els actes de les festes d’agost.